A Superbrands márkaértékelési Program minden évben ünnepel, idén kétszeresen is oka van rá. Komplex kiválasztási rendszerének köszönhetően minden évben értékeli Magyarország vezető márkáit, és évzáró gálaesten ünnepli sikereiket fogyasztói és üzleti márka kategóriában. 2024-ben még egy ok van az ünneplésre, húszéves születésnapját, magyarországi fennállásának két évtizedét is ünnepli a Superbrands.
A Tamási-Hús Kft és a Gierlinger márka idén is Superbrands díjazott. A díjátadó gálán Széll Beáta minőségbiztosítási vezető vette át a díjat.
A Superbrands Program komplex kiválasztási rendszerével minden évben több ezer márkát tesz mérlegre, és választja ki közülük a kimagasló teljesítményűeket, akiknek odaítéli fogyasztói kategóriában a Superbrands, üzleti kategóriában a Business Superbrands címet. Évzáró gálaestjén a magyar Superbrands üvegdíjak átadásával ismeri el ezeket márkasikereket.
„A Superbrands magyarországi program szervezőjeként az idei évben a szakmai siker kérdése állt a fókuszunkban. Részben mert a Superbrands két évtizedes magyarországi tradíciójára személyesen is nagyon büszke vagyok, részben mert a programban díjazott márkák sikertörténeteit idén huszadik alkalommal jelentetjük meg könyv formájában. A Superbrands nagykönyvben helyet kaptak idén új történetmesélők, de találunk olyan kiemelkedő szakmai sikereket bemutató márkasztorikat is, amelyek immár húsz éve íródnak”
− mondta el László Géza, a magyarországi Superbrands Program igazgatója.