Idén tizennyolcadik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Superbrands díjat és tizenötödik alkalommal pedig a Business Superbrands elismerést, melyekkel évről évre a legkiválóbb márkákat tüntetik ki. Ebben az évben a Tamás-Hús Kft.-t Business Superbrand-díjjal, az általuk forgalmazott Gierlinger márkát pedig Superbrands kitüntetéssel jutalmazták.
A Superbrands a magas minőséget szimbolizáló védjegy. A csaknem 90 országot magába foglaló nemzetközi programban a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkákat díjazzák. A díj odaítéléséről egy többlépcsős előszűrést követően idén egy húsztagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság döntött. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.
Az elismerés irányt szab a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és a hazai márkáknak példát mutat a sikeres márkaépítéshez. A díj olyan pozitív visszajelzés a brandről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat.
A Superbrands elnyerése egy világos üzenet a környezet felé, hogy az adott márkában továbbra is meg lehet bízni, és ezt egy szakmai grémium is elismeri és tanúsítja. Ugyanakkor a díj elnyerése jó kommunikációs lehetőséget teremt az üzleti partnerek felé is, és a pozitív tartalmú üzenethez további, mindkét fél – úgy a márkatulajdonos, mint a potenciális márkahasználó – számára releváns információk kapcsolhatók. Ezzel egyszerre tudunk hasznos információkat küldeni célcsoportunknak, és tovább haladni a kívánatos imázs irányába, mondta Dr. Totth Gedeon a BGE tanára, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja, a Business Superbrands Szakértői Bizottság elnöke.