SIRHA
2022 március 22-25.
Gierlinger 2000 óta
Amikor egy név márkává válik. Amilyen sokrétűen és gyorsan növekedett a vállalat, épp olyan változatosak a gyártási szegmensei és mindenkori márkái is. Hogyan pozícionálhatunk egy márkát?
A folyamat túlságosan is összetett. Azonban, ha alaposabban szemügyre vesszük, mind baconjeink, panírozott termékeink, bordáink, saslikjaink, kontakt sült szárnyas termékeink, illetve sonka specialitásaink esetében …, a legfontosabb szempont egy és ugyanaz: A legmagasabb minőség – akár csak az otthon elkészített ételek esetében, lehetőleg hozzáadott adalékanyagoktól és ízfokozóktól mentesen, könnyű kezelhetőséggel a gasztronómia számára – a „Mise en place” jelszóval kifejlesztve egy csapat által, a Gierlinger családdal az élén, akik számára a termék minősége a legfontosabb alapelv.
Vendége meg van győződve róla, hogy egy házi készítésű rántott szeletet fogyaszthat, a gyorsétterem láncok a legropogósabb Bacon szeleteket kínálhatják húspogácsáikon, a snack gyártók pedig a legszaftosabb csirkecsíkoknak örvendhetnek. Ezt jelenti a „Gierlinger az otthon íze”.
Az innovációk élenjáró képviselőjeként nem csak azt sikerült elérnünk, hogy házias jellegű termékeket állítsunk elő nagy mennyiségben, állandó minőséggel. Létrehoztunk egy szintet, melyet az egész iparágban viszonyítási alapnak tekintenek.